1
Centrum Wsparcia Rozwoju
Kompetencji Zawodowych
Przygotowanie mieszkańców subregionu
do zmian związanych z transformacją.

Deklaracja dostępności Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Centrum Wsparcia Rozwoju Kompetencji Zawodowych.

  • Data publikacji strony internetowej: 2023-06-20.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-06-20.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia: 2023-06-20.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-06-20.

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Małgorzata Rogoża, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 665 119 123 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój

Parking

  • Przy budynku znajduje się parking publiczny (strefa płatnego parkowania), w tym wyznaczono dwa miejsca dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.

Wejście do budynku

  • Budynek biurowy ogólnodostępny posiada dwa wejścia – wejście główne i wejście tylne. Wejście główne znajduje się od czoła budynku i nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Przy wejściu głównym znajdują się schody z poręczą dla osób z problemami w poruszaniu się.
  • W przypadku osób poruszających się o kulach lub na wózku inwalidzkim prosimy o wybranie wejścia od tyłu budynku (poziom „-1” od strony parkingu płatnego) – brak barier architektonicznych, winda z poziomu „0”.
  • Przy wejściach nawierzchnia z kostki betonowej.

Ciągi poziome

  • Biuro znajduje się w wielokondygnacyjnym budynku biurowym oznaczonym tablicami informacyjnymi.

Ciągi pionowe

  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
  • Możesz skorzystać z windy.

Winda

  • W budynku znajduje się winda, która umożliwia przewóz osób na kolejne piętra.

Pomieszczenia

  • Obsługa osób zainteresowanych informacją o projekcie odbywa się w biurze na II piętrze w module A – pokój 201 lub 213. Po wyjściu z windy proszę kierować się w prawą stronę.
  • Obsługa osób zainteresowanych informacją o projekcie może odbywać się przy recepcji na parterze budynku, gdzie jest wydzielone miejsce do spotkań, w tym dla osób ze specjalnymi potrzebami w poruszaniu się.
  • Szerokość drzwi wejściowych i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Łazienka

  • Na każdym piętrze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Aplikacje mobilne

brak

Dodatkowe informacje

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Budynek DARR S. A. znajduje się w sąsiedztwie sklepu Decathlon.